31 فروردین 1403 ساعت 7:55

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

5 ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

 

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

Image caption ربات هایی برای کتاب خوان ها و دانشجوها

سال های نه چندان دور وقتی از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی حرف به میان می آمد، تنها چیزی که به ذهنمان می رسید چت کردن بود؛ حالا اگر خیلی لاکچری بودیم چت تصویری و صوتی هم شاملش می شد. اما امروز کاربرد فضاهای مجازی فراتر از این حرف‌ها رفته است تا جایی که از آن‌ها می‌توانیم به عنوان موتور جست‌و‌جو، بازی و سرگرمی یا بدست آوردن اطلاعات‌ مختلف استفاده کنیم. یکی از قابلیت‌های جالبی که تلگرام در دسترس کاربران خود قرار داده است، ربات‌های تلگرام است. این ربات‌ها به علت سادگی محیط و دم دستی بودن آن بسیار کاربردی هستند به طوری که امروز می بینیم روزانه تعداد کثیری از این ربات ها با موضوع های مختلف تولید می‌شوند.
در این مطلب قرار است ربات‌های تلگرامی که باید یک دانشجو در تلگرامش دخیره کند را معرفی کنیم.

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

تبدیل عکس به نوشتار

حتما شما هم سر و کارتان به پی دی اف افتاده است، از این پی دی اف هایی که به هیچ صراطی مستقیم نیستند و اصلا متن آن‌ها را نمی‌شود کپی کرد یا عکس نوشته‌ای که حاوی متنی زیبا است و همیشه آرزو می‌کردید که با گفتن یک ورد یا ذکری عجی مجی کنید تا متن کپی شود و آن را در مقاله یا نوشته خودتان استفاده کنید. ربات “متن یار” به راحتی و خیلی سریع عکس و تصویر شما را به متن تبدیل می کند. کافی است از کتاب یا مقاله یک عکس با کیفیت بگیرید و برای ربات ارسال کنید تا ربات کم تر از 10 ثانیه عکس ارسال شده را به متن تبدیل کند و برایتان ارسال کند.

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

حالا فرض کنید که می خواهید متن یک پی دی اف را به این روش استخراج کنید. قدم اول تهیه یک عکس از قسمتی از متن مورد نظر است. برای این کار ابتدا با کمک نرم افزار snipping tool ویندوز، از متن یک عکس تهیه کنید. هرچه عکس با کیفیت‌تر و دقیق‌تر باشد، خطای ربات کم‌تر خواهد بود. پس سعی کنید بزرگ نمایی تصویر به شکلی باشد که کلمات متن در یک قاب مشخص قرار گرفته باشند در غیر این صورت متن خروجی، پر از غلط املایی یا کلمات بی ربط می شود.

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

در حالت‌های ساده‌تر می‌توانید از تلفن همراهتان کمک بگیرید و از صفحه مورد نظر اسکرین شات گرفته و آن را برای ربات ارسال کنید. در نظر داشته باشید که متن‌های ارسالی شما محدودیت دارند و برای ارسال عکس‌های بیش‌تر باید تعداد عکس مورد نیاز خود را خریداری کنید. البته با معرفی و ارسال این ربات به دیگران هم می‌توانید بسته رایگان جایزه بگیرید. به این شکل که یک لینک مخصوص برای شما ارسال می‌شود و اگر هر شخصی از طریق این لینک وارد ربات بشود، دو امتیاز به شما تعلق می گیرد که در واقع با ارسال هر عکس یک امتیاز خود را خرج می کنید.
آی دی ربات متن یار: @matnyar_bot

تبدیل فایل به پی دی اف

اگر شما از آن دسته آدم هایی هستید که همیشه با تبدیل فایل‌های آفیس به پی دی اف مشکل دارید، حتما ربات @topdf_bot را ذخیره کنید. تخصص این ربات تبدیل کردن هر گونه فایلdoc، .docx، .ppt، .pptx، .odt، .txt or .jpg به پی دی اف است. دقت کنید که نباید متن را برای ربات ارسال کنید بلکه باید متن در یک فایل مثل ورد یا پاورپونت باشد در غیر این صورت ربات عمل نکرده و فایل پی دی افی هم در کار نخواهد بود.

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

مترجم آنلاین شما

امکان ندارد که دانشجو باشید و سر و کارتان به مقاله‌های خارجی نیفتد، برای همین داشتن یک مترجم همراه حتما به دردتان می خورد. ربات@litransbot  متخصص ترجمه کلمات و جمله‌ها است و 84 زبان را پشتیبانی می کند. برای شروع کافی است  زبان مادری خود را در ربات ثبت کنید، بعد از آن ربات زبان مقصد را از شما می‌پرسد و در این قسمت زبانی که می‌خواهید ترجمه بشود را می‌نویسید. حالا مترجم شما آماده است و می‌توانید فورا ترجمه هر کلمه‌ای که ارسال می‌کنید را ببینید.

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

همچنین شما می‌توانید در چت‌های شخصی یا در گروه‌ها، عبارت و جمله دلخواهتان را با اسم @litransbot شروع کنید تا جمله یا کلمه مورد نظر به صورت ترجمه شده برای مخاطبین ارسال شود. البته باید اشاره کنم که ترجمه جملات آن قدر دقیق نیست که برای یک مقاله علمی و رسمی استفاده شود اما کار راه انداز است.

موتور جست و جوگر تلگرام

گوگل اولین و محبوب ترین موتور جست و جوی ایرانی است که روزانه میلیون ها مطلب درون آن جست و جو می‌شود. اما یکی از قابلیت‌های ویژه شبکه‌های اجتماعی، تبدیل شدن آن ها به یک موتور جست و جوگر دم دستی و جمع و جور است. از این قابلیت در اینستاگرام با جست و جوی هشتگ‌ها استفاده می کنیم اما در تلگرام چه طور سرچ کنیم؟ ربات@MySeekerBot  را می‌تواند برای جست و جو در تمام محتوای منتشر شده در تلگرام ذخیره کنید. کافی است کلمه مورد نظر را وارد کنید تا ربات تمام پست ها و مطالب مرتبط با موضوع را برایتان لیست کند.

اطلاعات بیش تر درباره کارکرد این ربات قدرتمند را در اینجا بخوانید (http://jeem.ir/article/featured/715)

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

تبدیل متن به صوت

اگر شما جزء آن دسته از افرادی هستند که بیش‌تر اهل شنیدن هستند تا خواندن، این ربات را از دست ندهید. ربات @PronunciationBot متخصص تبدیل کردن متن به صوت هستند و 84 زبان را پشتیبانی می کنند. اگر به کلاس زبان می‌روید و در تلفظ کلمات مشکل دارید، آن‌ها را برای ربات ارسال کنید، ربات فایل صوت و تلفظ آن‌ها را برایتان ارسال می‌کند. این ربات زبان فارسی را هم پشتیبانی می‌کند اما از آنجایی که صوت ارسالی توسط ربات ساخته می‌شود، نباید زیاد روی فهم صوت فارسی حساب باز کنید. اما صوت انگلیسی آن دقیق و قابل فهم است.

 5ربات تلگرامی که یک دانشجو باید داشته باشد

برگرفته از http://jeem.ir/api/article/806

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

پیمایش به بالا