1 اردیبهشت 1403 ساعت 16:40

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

همه چیز در مورد آزمون OET

آزمون OET

مقدمه:

آزمون OET سطح دانش زبان افرادی که شغل آنها به حوزه سلامت مربوط می‌شود و می‌خواهند در کشورهای انگلیسی زبان به ادامه تحصیل و یا کار کنند را مورد ارزیابی قرار می‌دهد. در این مقاله که به قلم نویسندگان قدم یار به سرپرستی مهندس فرشاد مارچینی گرد آوری شده است. سعی می‌شود به صورت خلاصه و با زبانی ساده در رابطه با آزمون OET جهت استفاده دانشجویان گرامی ارائه گردد.

OET در یک نگاه 

آزمون OET -قدم یار-1آزمون OET به اختصار The Occupational English Test، سطح دانش زبان افرادی که شغل آنها به حوزه سلامت مربوط می‌شود و می‌خواهند در کشور های انگلیسی زبان به ادامه تحصیل و یا کار کنند را مورد ارزیابی قرار می‌دهد.آزمون OET آزمونی است که هر چهار مهارت زبان انگلیسی Listening در 50 دقیقه، Reading در 60 دقیقه، Writing در 45 دقیقه و Speaking دانشجو را در 20 دقیقه مورد ارزیابی قرار می‌دهد و به صورت Paper-Based  برگزار می‌شود. این آزمون حدود 10 بار در سال برگزار می شود. نتایج آزمون 15 روز کاری بعد از روز برگزاری آزمون ارائه می‌گردد. هر بخش نمره‌ی جداگانه از نمره‌یA  (بهترین) تا نمره E(بدترین) را به خود اختصاص می‌دهد. زمان برگزاری امتحان حدود 3 ساعت می‌باشد مدت اعتبار این مدرک 2 سال می باشد.
 آزمون OET -قدم یار-2
آزمون OET برای این ۱۲ حرفه دندان‌پزشکی، داروسازی، متخصصین تغذیه، فیزیوتراپیست‌ها، پزشکی، پرستاری، Podiatry، رایوگرافی، کار درمانی، گفتار درمانی، اپتومتری(بینایی سنجی)، دامپزشکی از حوزه سلامت برگزار می‌شود. آزمونی استاندارد در بسیاری از سازمان‌های حوزه سلامت در کشور استرالیا، نیوزلند و سنگاپور می باشد. همچنین سازمان امور مهاجرتی استرالیا این آزمون را برای ویزاهای کاری و ویزاهای تحصیلی نیز قبول می‌کند.

DentistryPharmacy
DieteticsPhysiotherapy
MedicinePodiatry
NursingRadiography
Occupational TherapySpeech Pathology
OptometryVeterinary Science

ساختار کلی آزمون OET:

حدودا ۵۰ دقیقهدو بخش مشترک بین تمام ۱۲ رشتهListening
۶۰ دقیقهدو بخش مشترک بین تمام ۱۲ رشتهReading
۴۵ دقیقهیک بخش مجزا برای هر رشتهWriting
حدودا ۲۰ دقیقهدو بخش مجزا برای هر رشتهSpeaking

مزایای آزمون OET

دانشجویان در بخش‌های گوش کردن ( Listening ) و خواندن ( Reading ) به سوالات مشترک و یکسان پاسخ می‌دهند ولی سوالات بخش‌های نوشتن ( Writing ) و صحبت کردن ( Speaking ) برای هر رشته تحصیلی به صورت اختصاصی و مجزا می‌باشد. اگر دانشجویی در بخشی نمره‌اش به حد نصاب نرسد در آزمون بعدی فقط همان بخش‌ها را امتحان می‌دهد.

دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه آزمون OET

در این قسمت دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه آزمون OET بای دانلود رایگان شما عزیزان قرار داده شده است.

دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه آزمون OET

فایلهای دانلودی

عنوان فایل سال دانلود
دانلود رایگان سوالات و پاسخنامه آزمون OET ---

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

پیمایش به بالا