10 فروردین 1403 ساعت 9:19

آيا میخواهید در سایت قدمیار، خدمات و دانلودهای مربوط به آزمون مربوطه خود را رايگان دريافت نمایید!!!!
کافی است با يک ثبت نام چند ثانيه ای، با ما همقدم شويد.

بهترین دانشکده های آنلاین «کسب و کار» معرفی شدند

نظام رتبه بندی کیواس بهترین دانشکده های آنلاین «کسب و کار» در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرد.

بهترین دانشکده های آنلاین «کسب و کار» معرفی شدند

 

بهترین دانشکده های آنلاین «کسب و کار»

((براساس باز نشر پرتال قدم یار)) به گزارش خبرنگار مهر، تازه ترین رتبه بندی نظام رتبه بندی کیواس (QS) بهترین دانشکده های MBA (کسب و کار) آنلاین در سال ۲۰۲۰ را معرفی کرده است.

اسپانیا در رتبه اول

در حالی که دانشگاه ها در سراسر جهان در واکنش به شیوع COVID۱۹ به سمت گسترش برنامه های یادگیری آنلاین می روند، رتبه بندی دانشگاه های آنلاین حوزه کسب و کار نشان می دهد دانشکده تجارت IE اسپانیا جایگاه برتر را در چهارمین سال متوالی از آن خود کرده است.

در نسخه ۲۰۲۰ تعداد ۴۷ برنامه دانشگاهی ارزیابی شده و نتایج نشان می دهد که آموزش کسب‌وکار آنلاین سهم عمده ای در آموزش های آنلاین دارد. بیشتر این آموزش ها از سوی دانشگاه های غربی ارائه می شود.

بحران کروناویروس موسسات بیشتری را به یادگیری آنلاین تشویق می کند و چشم انداز یادگیری آنلاین نیز در آینده رقابتی تر خواهد شد.

نانزیو کواکیارلی از مدیران کیواس تاکید می کند: همه گیری کروناویروس ارائه دهندگان آموزش عالی را موظف می کند تا اطمینان حاصل کنند که قادر به ارائه تجربیات و تجربیات آموزشی برجسته در کلاس مجازی هستند. تقاضا برای آموزش آنلاین نیز به همین سرعت در حال پیشروی است.

وی می افزاید: دانشجویانی که به صورت آنلاین تحصیل می کنند تمایل دارند سؤالات اصلی آنها توسط ارائه دهندگان به رسمیت شناخته شود و اینکه آیا آنها کیفیت آموزش را برای انعطاف پذیری برنامه های آموزشی قربانی می کنند یا خیر.

داده های رتبه بندی کیواس همچنین نشان داد که تقریباً یک چهارم ارائه دهندگان آنلاین دوره کسب و کار (MBA) هیچ دانشجوی بین المللی جدیدی را ثبت نام نکرده اند و میانگین دانشجویان بین المللی در این دوره های دانشگاهی ۲۴ درصد است.

البته ممکن است این موضوع با گذشت زمان تغییر کند زیرا دانشجویان بین المللی بیشتری دوره های آنلاین کسب و کار را به دلیل محدودیت سفر و بسته شدن مرزها مورد توجه قرار دهند.

فهرست ۱۰ دانشکده برتر کسب و کار

فهرست ۱۰ دانشکده برتر کسب و کار که به صورت آنلاین آموزش می دهند شامل دانشکده تجارت IE اسپانیا، مدرسه بازرگانی امپریال کالج (انگلستان)، دانشکده تجارت Warwick (انگلستان)، دانشکده بازرگانی UNSW (استرالیا)، دانشکده مدیریت Politecnico di Milano (ایتالیا)، دانشگاه ایندیانا (ایالات متحده آمریکا)، مدرسه بازرگانی اتحادیه منچستر (انگلستان)، دانشگاه کالیفرنیای جنوبی (مارشال) (ایالات متحده آمریکا)، دانشگاه بین المللی فلوریدا (ایالات متحده آمریکا) دانشکده بازرگانی دانشگاه اوتاگو (نیوزیلند) است.

برای ارزیابی علاوه بر نمره کلی، اشتغالزایی، نحوه کلاس آنلاین، دانشکده و تدریس، تجربه کلاس، سال تأسیس، تعداد کل فارغ التحصیلان، دانشجویان بین المللی، تعداد زنان، میانگین طول برنامه، میانگین شهریه، تعداد ملیت های کلاس، تعداد کل زمان صرف‌شده و سایر شاخص های مرتبط با آموزش آنلاین مدنظر قرار گرفته است.

((جدیدترین اخبار گلچین شده از سایت های معتبر خبری را در سایت قدم یار مشاهده نمایید.))
((کلیه اخبار در پرتال دانشجوی قدم یار، به صورت خودکار و توسط نرم افزار جستجوگر اتوماتیک گردآوری می‌گردد و این مجموعه در مورد محتوای اخبار ارائه شده هیچ گونه مسئولیتی را نمی پذیرد.))

فایلهای دانلودی

این مطلب را به اشتراک بگذارید…

دیدگاه‌ خود را بنویسید

قدم یار آزمون حقوقی

در سایت قدم یار آخرین اخبار و شرایط آزمونهای حقوقی را مشاهده فرمایید.

برچسب‌ها:

اسکرول به بالا